loading...
یاسی اس ام اس
abOlFAzl AP بازدید : 58 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دیوانه نیستم !


فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم



*  * * * * * * * * * * * * * * * *



به یک “نترس”


به یک “نوازش”


به یک “آغوش”


به یک “دوستت دارم”


خلاصه بگویم به “تو”


نیازمندم !



*  * * * * * * * * * * * * * * * *


دیوانه نیستم !


فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم



*  * * * * * * * * * * * * * * * *



به یک “نترس”


به یک “نوازش”


به یک “آغوش”


به یک “دوستت دارم”


خلاصه بگویم به “تو”


نیازمندم !



*  * * * * * * * * * * * * * * * *

شاید تنها کسی نبودم که دوستت داشتم ، اما کسی بودم که تنها تو را دوست داشتم !



*  * * * * * * * * * * * * * * * *



گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند


دوست دارم این لبخند های بیگاه… و آن بعضی ها


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم …

ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “دوستت دارم”


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


برایت مینویسم دوستت دارم


میدانم که نمیدانی


ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


دوست داشتنَت

گنـــــــــــاه باشد

یا اشتــــباه

گناه می کنم ، تـــــو را

حتــــــی به اشتباه …..!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم مرا ،

زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت . . !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


اے کاغذ سپید کہ همه ے دردهایم را بہ دوش میکشے

یکبار دیگر رویت مے نویسم : / بے نهایت دوستش دارم …


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم برایت تنگ نشده … اصلا

دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت

خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز

اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


مشترک دوست داشتنی ، اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است …

لطفا برای شارژ مجدد کلمه “دوستت دارم” را ارسال نمایید !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


نمی دانم چه دردیست دوست داشتن …

همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود

پایت از این دنیــــــا بریده می شود …


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


دوستت دارم

این تعارف نیست…

زندگی من است…


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


رو برگ یک گلابی / با یک مداد آبی

هزار دفعه نوشتم / دوست دارم حسابی


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه

چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه ی قلبم نوشته

عزیزم ، دوستت دارم همیشه



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت در مورد اس ام اس و مطالب طنز و ... ساخته شده که در اینده نزدیک شاید مطالب تفریحی نیز قرار بگیرد.امیدوارم از سایت خوشتون بیاد.بهترین ها را برای شما ارزومندم.نظر یادتون نره. خوش باشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت یاسی اس ام اس چیه؟
    به نظرتون در سایت یاسی اس ام اس به گذاشتن متن اهنگ ادامه بدهم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 1,758
  • بازدید کلی : 50,949
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    Pop-up Window