loading...
یاسی اس ام اس
abOlFAzl AP بازدید : 34 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

Uh-oh, just as sure as the stars in the sky

 

اوه - اوه ... درست و قاطع مثه ستاره های تو آسمون

 

I need you to shine in the light

 

من بهت نیاز دارم تا که تو نور بدرخشی

 

Not just for the meanwhile, for a long long time, better believe it

 

نه فقط واسه ی زمان کوتاه ، واسه زمان طولانی ... بهتره باورش کنی

 

Uh-oh, whenever you're not in my presence

 

اوه ، اوه ، وقتی در حضور من نیستی

 

It feels like I'm missing my blessings, yeah

 

این احساس بهم دست میده که من دعای خیرمو ( همون دعای قبل از غذا ) یادم رفته

 

So I sleep through the daylight, stay awake all night

 

پس من موقع روشنی روز میخوابم و کل شب رو بیدار میمونم

 

Till you back again, yeah, yeah

 

تا وقتی تو دوباره برگردی آره ، آره

 

You think I'm biased

 

تو فکر میکنی من کینه اییم

 

Too much I never get other

 

اینقدر زیاد که هیچوقت بدستت نمیارم

 

You hit it right on the head

 

دقیقا زدی تو نخ 

 

Only been missing my lover

 

فقط دلم واسه معشوقم تنگ شده

 

Got a whole lot of texts in my phone and I don't reply

 

اس ام اس های زیادی تو گوشیم از تو دارم و جواب نمیدم

 

But the next day bothers you, I

 

ولی من روز بعد تو رو عذاب میدم

 

You're all that matters to me

 

تو همه چیزی هستی که برای من اهمیت داره

 

Yeah yeah, ain't worry about nobody else

 

آره ، آره ... نمیخواد نگران کسه دیگه ای باشی

 

If it ain't you, I ain't myself 

 

اگه اون راجع به تو نباشه ، منم خودم نیستم

 

You make me complete

 

تو منو کامل کردی

 

You're all that matters to me

 

تو همه چیزی هستی که واسه من اهمیت داره

 

Yeah, yeah, what's a king bed without a queen

 

آره ، آره ... تخت بزرگ چیه ( چه ارزشی داره ) بدون ملکه

 

There ain't no "I" in team

 

 

 

You make me complete

 

تو منو کامل میکنی

 

You're all that matters to me

 

تو همه چیزی هستی که واسه من اهمیت داره

 

Take the keys out the car it won't drive

 

سوئیچ رو از ماشین بردار ( یعنی ماشین بدون سوئیچ ) ، اون راه نمیره

 

That's how I feel when you're not by my side

 

این مثل احساس منه وقتی تو پیشم نیستی 

 

When I wake up in the morning up under you, and only you

 

وقتی صبح ها از خواب بیدار میشم ، احساس می کنم روی تخت تو هستم ... فقط تو

 

Uh-oh, I'm grateful for your existence

 

من خوشحالم برای واسه وجود تو

 

Faithful no matter the distance

 

با وفا ، فرقی نمیکنه در چه فاصله ای

 

You're the only girl I see

 

تو تنها دختری هستی که میبینم

 

From the bottom of my heart please believe

 

از ته قلبم ، لطفا باور کن

 

You're all that matters to me

 

تو همه چیزی هستی که واسه من اهمیت داره

 

Yeah yeah, ain't worry about nobody else

 

نمیخواد نگران کسه دیگه ای باشی 

 

If it ain't you, I ain't myself

 

اگه اون راجع به تو نباشه ، منم خودم نیستم

 

You make me complete

 

تو منو کامل میکنی

 

You're all that matters to me

 

تو همه چیزی هستی که واسه من اهمیت داره

 

Yeah, yeah, what's a king bed without a queen

 

آره ، آره ... تخت بزرگ چیه ( چه ارزشی داره ) بدون ملکه

 

There ain't no "I" in team

 

 

You make me complete

 

تو منو کامل میکنی

 

You're all that matters to me

 

تو همه چیزی هستی که واسه من اهمیت داره

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

 

You're all that matters to me

 

تو همه چیزی هستی که واسه من اهمیت داره

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

You're all that matters to me

 

تو همه چیزی هستی که واسه من اهمیت داره

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت در مورد اس ام اس و مطالب طنز و ... ساخته شده که در اینده نزدیک شاید مطالب تفریحی نیز قرار بگیرد.امیدوارم از سایت خوشتون بیاد.بهترین ها را برای شما ارزومندم.نظر یادتون نره. خوش باشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت یاسی اس ام اس چیه؟
    به نظرتون در سایت یاسی اس ام اس به گذاشتن متن اهنگ ادامه بدهم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 1,599
  • بازدید کلی : 50,790
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    Pop-up Window